Mudar idioma
Mudar país

Perguntas mais freqüentes

Encontre respostas às perguntas mais freqüentes sobre os produtos e serviços da Kyocera.
Perguntas mais freqüentes

Perguntas e respostas comuns sobre os produtos e serviços da Kyocera

Se você ainda tiver dúvidas, visite nossa página de contato com o suporte.

  • FAQs

Como posso entrar em contato com o Suporte Técnico?

Kyocera offers a toll free technical support line. By calling 1-800-255-6482 you can speak directly with a technical representative.

Onde posso baixar Drivers de Impressão?

Kyocera posts all currently available drivers/manuals/utilities on our website under the Download Center. Print Drivers are searchable by Model and Operating System.

Onde encontro Guias de Operação e outros Manuais para MFPs/Impressoras?

Kyocera posts all currently available drivers/manuals/utilities on our website under the Download Center.

Como reciclo os cartuchos de toner?

With our ECO footPRINT Toner Recycling Program, you can place your empty Kyocera toner containers in an ECO footPRINT Toner Recycling box, and then send that box to a recycling facility, at no cost to you.

To get started with this program, you would need to contact your authorized dealer, and request a recycling box from them. When you receive the box, it will come with a pre-paid return label already affixed to it, and all you'll have to do is fill it with empty Kyocera toner containers, and then hand it to your UPS delivery personnel, or drop it off at a UPS location for pickup.

Onde posso comprar produtos Kyocera?

You can search by your zip code in our Dealer Locator to find a Kyocera Dealer near you.

Como faço para pedir peças?

If you are a dealer, a complete parts list can be found on My Kyocera.If you are not a dealer or are a dealer in need of assistance, parts related inquiries/warranties should be directed to the National Processing Center, using toll free 1-866-KYOCERA or via e-mail to customer.service@da.kyocera.com.

Onde posso encontrar informações sobre garantias de produtos?

You may obtain Warranty information by logging on to My Kyocera > Support and clicking the Tools & Resources page.

Onde posso encontrar informações sobre preços?

If you are not an authorized dealer or need assistance, you may contact Kyocera's Customer Service at 1-866-596-2372. You can also reach out to an authorized Kyocera dealer near you by searching with your zip code using our Dealer Locator. If you are an authorized dealer principal, you may use your dealer login to My Kyocera to access pricing information.

Como faço para devolver peças, equipamentos e suprimentos?

Please direct all Equipment/Parts/Supplies/RMA related inquiries to the National Processing Center directly using toll free 1-866-KYOCERA or via e-mail to customer.service@da.kyocera.com.

Onde posso encontrar a documentação das Fichas de Dados de Segurança de Materiais para produtos de hardware Kyocera?

If you are not an authorized Kyocera Dealer, Kyocera sells supplies (toner) through a channel of authorized dealerships across the USA.

Your local authorized Kyocera dealership maintains on file the applicable Material Safety Data Sheets. However, these MSDS are indexed by model numbers. Please provide your local authorized Kyocera dealer with the model number for the MSDS you require.

If you are an authorized Kyocera Dealer, SDS/MSDS sheets are fully available on the download center in My Kyocera.

Onde posso comprar suprimentos, peças, equipamentos e outros acessórios?

Kyocera sells/leases equipment, parts/supplies (including Toner), and provides servicing through local authorized Kyocera dealerships across the USA.

Tem perguntas? Nós temos respostas.

Clique no botão azul para entrar em contato com um de nossos especialistas da Kyocera.

Cookies e sua privacidade

Usamos cookies essenciais para tornar as interações com nosso site fáceis e eficazes, cookies estatísticos para entendermos melhor como nosso site é usado e cookies de marketing para personalizar a publicidade para você. Você pode selecionar suas preferências de cookies usando o botão 'Preferências' abaixo ou selecionar 'Eu concordo' para continuar com todos os cookies.

Preferências de cookies

Este campo é obrigatório

Usamos cookies para garantir que nosso site esteja funcionando corretamente ou, ocasionalmente, para fornecer um serviço sob sua solicitação (como gerenciar suas preferências de cookies). Esses cookies estão sempre ativos, a menos que você configure seu navegador para bloqueá-los, o que pode impedir que algumas partes do site funcionem conforme o esperado.

Este campo é obrigatório

Esses cookies nos permitem medir e melhorar o desempenho do nosso site.

Este campo é obrigatório

Esses cookies são colocados apenas no caso de você dar o seu consentimento. Usamos cookies de marketing para acompanhar como você clica e visita nossos sites, a fim de mostrar o conteúdo com base em seus interesses e para mostrar anúncios personalizados. Atualmente você não aceita esses cookies. Marque esta caixa se desejar.